Bavil vás rozhovor? Přihlašte se k odběru našich podcastů!

Odebírat podcasty

Díl 3. - Michal Hanáček - Logistika a IT v největší zásilkové lékárně

Michal Hanáček

Další epizoda Pilulka podcastu je na světě, tentokrát s Michalem Hanáčkem, který odpovídá za operations, sklad, IT a development. S Michalem si povídáme o zákulisí logistiky a IT v největší zásilkové lékárně, specifikách lékárenství z hlediska logistiky, zákonodárství a regulace trhu. Dozvíte se, jaké jsou rozdíly v distribuci léků, které jsou volně dostupné oproti těm, které jsou tvrději regulované – například opiáty. Další velké téma tohoto dílu je automatizace ve skladech - jak Pilulka přistupuje k automatizaci, proč se zaměřuje hlavně na automatizaci software a procesů a jak moc zvažuje robotizaci a automatizaci hardwaru. V rozhovoru také zazní, jak se podepsal COVID-19 na fungování skladů a logistice, co mají in-house, co outsourcují a jaké mají plány do budoucna. V rozhovoru uslyšíte:

  • proč se příjmal až desetinásobek zaměstnanců na sklad během COVIDu
  • o apple platbách
  • co je dobré HR PR
  • jak sehnat ty nejlepší lidi do IT
  • jaký problém doopravdy řeší Pilulka auto

Díl 1. - Jaké bude lékárenství budoucnosti

Martin a Petr Kasovi

Do prvního dílu Pilulka podcastu přijali pozvání zakladatelé Pilulka.cz Petr Kasa a Martin Kasa. Na úvod si povíme, jak probíhal prodej kasa.cz, ale hlavně, jak vznikla pilulka.cz. Dozvíte se nejen o expanzi na slovenský a rumunský trh, ale také jak se se historicky měnilo lékárenství a jak bude vypadat lékárenství budoucnosti. Pokud vás zajímají inovace v oboru lékárenství, v čem je pilulka.cz unikátní nebo jak Martin s Petrem přistupují k náboru zaměstnanců a budování firemní kultury, pak vás tento rozhovor bude bavit. V rozhovoru dále uslyšíte například:

  • jak řeší v pilulce konflikty
  • proč expandovali do Rumunska a kam chtějí expandovat do budoucna
  • proč má lékárenství velké vstupní bariéry
  • jaké mají Martin a Petr manažerské styly

Díl 2. - Digitalizace lékárenství je podobná bankovnictví před 10 lety

Martin Navrátil

Další díl Pilulka podcastu je na světě a tentokrát přijal pozvání Martin Navrátil, chief commercial officer. Martin se skoro 20 let věnoval digitalizaci v oblasti bankovnictví a své zkušenosti s digitální sférou přenáší z bankovnictví do oblasti lékárnictví – digitalizací takřka nepolíbeného oboru. Povídat si budeme nejen o Martinových zkušenostech, ale i třeba o tom, jak může potřebná regulace zaostávat za inovací tradičně silně regulovaných odvětví. Podobně si povídáme o historii, současnosti a hlavně budoucnosti lékárenství. V rozhovoru uslyšíte:

  • co je doopravdy proces digitalizace a proč je spjat hlavně s potřebami zaměstnanců
  • jak se liší digitalizace v lékárenství a bankovnictví
  • jak se stírají rozdíly lékáren a drogerií
  • proč v Pilulce necílí na čistě digitální lékárnu

Díl 4. - Jak se dělá marketing v Pilulka.cz

Vojtěch Janoušek

Vítejte u další epizody Pilulka Podcastu - tentokrát se můžete těšit na rozhovor s Vojtěchem Janouškem (Chief Marketing Officer). Dozvíte se, jak Pilulka přistupuje k marketingu a jak se liší v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Velkým tématem marketingu je obecně performance marketing. S Vojtěchem si povídáme o tom, jaké ukazatele jsou, a naopak nejsou, smysluplné v oblasti performance marketingu a jaké jsou nástrahy s měřením a kvantifikací marketingových kampaní. Zjistíte, proč se Pilulka rozhodla nekupovat reklamu v televizi, kam jde největší část marketingového rozpočtu a proč se vyplácí sledovat trendy.

  • zda je vzdálenost nejdůležitější faktor pro volbu lékárny
  • jak kvantifikovat efektivnost marketingu
  • co je value proposition
  • jaké nové trendy v marketingu chtějí v Pilulce zkusit

Díl 5. - Co vše je součástí produktu Pilulka.cz

Tomáš Záruba

Co vše je v Pilulce produkt? Může se zdát, že jde pouze o zboží, které si zákazník nakoupí. V širší perspektivě je však produktem mnohem více – ať už rychlost dopravy, sofistikovanost eshopu nebo fyzické zboží. V Pilulce se produktům věnuje Tomáš Záruba (Product Manager), se kterým si povídáme o tom, jak vznikla jeho pozice šéfa produktu a jak vypadá jeho práce. Uslyšíte, jaká jsou klíčová a nejvíce sledovaná data ve vztahu k zákaznické spokojenosti, jak v Pilulce přistupují ke zpětné vazbě a nebo jak pracují s obsahem na webu či kreativními nápady, které vznikají ve firmě.

  • na jakých inovacích v oblasti produktu se pracuje
  • jak vypadá testování na straně IT, ale i zákazníků
  • o specifikách Česka, Slovenska a Rumunska
  • jak pracují s velkým množstvím nápadů, které ve firmě vznikají